Toffe peer gezocht

Werken op de Olmenhorst

Hou je van de buitenlucht? Heb je affiniteit met de natuur en biologische fruitteelt? Dan is werken op de Olmenhorst misschien wel iets voor jou. Op het landgoed is altijd wat te beleven, we organiseren jaarrond allerlei leuke evenementen, we hebben een Fruitloods ( eten, drinken en winkelen) en in het najaar is er natuurlijk de Zelfpluk.

Wil jij onze nieuwe Liesbeth worden?

(Op deze functie kan je nog t/m maandag 4 juli solliciteren)

Iets meer dan 25 jaar geleden is op het landgoed het Olmenhorst Fruit Adoptieplan (OFA)bedacht. Sinds die tijd kan je een appelboom adopteren en zelf oogsten. Het was en is nog steeds een succes. Op dit moment zijn er 9000 adoptanten en dat groeit nog steeds.

Omdat Liesbeth met pensioen gaat komt haar leuke functie per oktober vrij. Het liefst werken wij je voor die tijd in.

De taken zijn als volgt:

Je bent verantwoordelijk voor het OFA plan, zowel operationeel als administratief. Dat wil zeggen:

  • Lijsten van nieuwe klanten (adoptanten) inlezen en verwerken
  • Veranderingen verwerken als een adoptant wil wisselen van boom of appelras.
  • Verwijzingsborden bestellen, plaatsen, weghalen of wijzigen
  • Maken en versturen geschenkcertificaten
  • Incasso’s verzorgen
  • Beantwoorden van vragen
  • Contact met externe partijen als drukkerij en beheerder database
  • Indelen en schouwen van de boomgaarden
  • Zorgen dat de gehele administratie van de adoptieboomgaarden op orde is

Functie-eisen

Je hebt een MBO opleidingsniveau en het is handig als je ook een basis opleiding in de administratieve richting hebt. Je beschikt over uitstekende organisatorische- en administratieve vaardigheden en daarnaast heb je ook uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent iemand die van aanpakken weet en niet aarzelt om direct zaken op te pakken waarvan je bedenkt dat deze niet kunnen wachten. Verder ben je een pragmatisch, daadkrachtig  en energiek persoon. Je bent ook handig met computers en hebt ook affiniteit met en interesse in natuur. Verder ben je flexibel, stressbestendig en ben je een klantgericht persoon. Zodat je in samenwerking met de salesafdeling OFA en Events kunt te laten groeien.

Aanbod

Wij bieden een aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden in een uitdagende werkomgeving. Je werkt 16 uur per week te verdelen over 4 dagen, maar in de maanden september en oktober is het prettig als je fulltime en dan met name in de weekenden kan werken, omdat dit het ‘plukseizoen’ is.

Voor het verzorgen van vergaderingen, huwelijksfeesten en de horeca tijdens de zelfpluk zijn wij op zoek naar:

Leidinggevende bediening  / partijleider (oproepbaar)

Gezocht leidinggevende die op een van onze locaties leiding geeft aan het team en meewerkt. Van de opbouwen, de bediening, het opruimen tot aan het schoonmaken. Ervaring in de horeca is een must. Liefst in bezit van sociale hygiëne, BHV en een rijbewijs.

Medewerker bediening (oproepbaar)

Om ons team aan te vullen zijn wij op zoek naar medewerkers die op een van onze locaties wil meewerken op partijen. Het gaat om diners, huwelijksfeesten, vergaderingen en het draaien van de horeca tijdens de Zelfpluk.

Financial Controller (28 – 32 uur)

“spilfunctie voor een professional die graag orde op zaken stelt en bouwt”

Je wordt verantwoordelijk voor de financiën. Geeft daarbij leiding aan een tweetal medewerkers en bent de sparringpartner van de directie.

Je verzorgt allround de administratie van een aantal entiteiten, doet de maandafsluiting, verzorgt de BTW aangiften, bereidt de jaarrekeningen voor en houdt je bezig met liquiditeit/kasstromen en optimaliseert deze. Daarnaast houdt je je bezig met een optimale inrichting van de AO/IC, het opstellen van begrotingen en het opstellen van managementinformatie.

In deze functie is het altijd mogelijk om naar eigen inzicht processen efficiënter in te richten, de financiële registratie te verbeteren (verdiepingsslag en volledigheid, juistheid en tijdigheid) en de management-en stuurinformatie te verbeteren en verder te professionaliseren. Tevens optimaliseer jij de administratieve organisatie en de interne controlemaatregelen in het kader van het beheersen van alle soorten risico’s. Jij ontwikkelt jezelf parallel met deze professionaliseringsslag, waarbij jij je moet gaan waarmaken in je rol als sparringpartner en financieel geweten van de organisatie. Als laatste onderhoud je externe contacten met financiële instellingen, adviesbureaus, verzekeringsmaatschappijen, de externe accountant en de Belastingdienst.

Voor tijdens het plukseizoen van 10 september t/m 30 oktober zijn wij op zoek naar:

Plukkraam medewerkers

Voor de verkoop van de appels en peren vanuit de plukkramen. Op woensdagmiddag, zaterdag en zondag. Enkele diensten draaien is ook mogelijk.

Parkeerbegeleiders

Begeleiden van de auto’s op het parkeerterrein en bij het afrijden en oprijden op het landgoed. je werkt in een gezellig team.

Plukkers

Heb je zin om ons te komen helpen de oogst binnen te halen? Voor het plukken van appels en peren( begin september – eind oktober) zoeken wij plukkers, bij voorkeur ben je 4 dagen per week beschikbaar.

Heb je interesse? Vul het onderstaande formulier in en upload je cv en motivatie. Ook vrijwilligers zijn van harte welkom!

Personeelsformulier

  • Geaccepteerde bestanden: .pdf, doc, docx
  • Geaccepteerde bestanden: .pdf, doc, docx

We houden je graag op de hoogte van het Landgoed.